måndag 22 oktober 2012

FASCISTISK OLAGLIG DOM MOT SVENSK MEDBORGARE JIMMY JOHANSSON

Organiserade grovt kriminella tjänstemän har avkunnat en dom mot enskild som kan liknas vid sådana domar som avkunnas i diktaturer. Jimmy Johansson har dömts utav brottslingar vilka förbjudit Sveriges medborgare att påstå att statens tjänstemän är brottslingar och begår kriminella handlingar. Svenska folket och demokratin hotas och nonchaleras utav åklagare Annika Lille/Barbro Brännlund/Rickard Wahlqvist, polis Bo Jansson, domare Mats Torgils, hovrättslagmannen Monika Sörbom, hovrättsrådet Daniel Thorsell, referent, och tf. hovrättsassessorn Veronica Widell Edlund samt nämndemännen Berith Carlsson, Jan Bergqvist, Håkan Nohrén, Bo A Johansson och Eva Britt Karlsson.


HÄNDELSEN

En 35-årig man från Smedjebackens kommun har dömts till två månaders fängelse för falsk tillvitelse. Mannen har anklagat en polisman för att utan tillstånd ha gjort en husrannsakan i hans bil och där letat efter registreringsbevis i handskfacket. Men Falu tingsrätt har funnit att det inte är sant, det som 35-åringen uppgett, och det har alltså resulterat i två månaders fängelse. 35-åringen avtjänar för närvarande ett fängelsestraff för ett annat brott.

Den kriminella och olagliga domen av brottslingar vid Falu tingsrätt pdf

Den kriminella och olagliga domen av brottslingar vid Svea hovrätt pdf 
























































Jävig nämndeman/domare Håkan Nohrén, tingsrätten i Falun.


6 kommentarer:

  1. Karin Monika Birgitta Sörbom 1964 Lövbergavägen 38 A Saltsjö-boo.
    Lars Håkan Persson 1964 Lövbergavägen 38 A Saltsjö-boo.

    SvaraRadera
  2. Sven Rickard Filip Wahlqvist 1979 Kung Gustafs torg 1 lgh 1003 Falun.

    SvaraRadera
  3. Lars Håkan Bengt Eugén Nohrén 1944 Kontrollvägen 11 A Falun.

    SvaraRadera
  4. Aklagarmyndigheten (156.49.126.246) [IP Address]
    Sweden Stockholm, Stockholms Lan, Sweden

    www.google.com/search

    24 Oct 2012 13:33:03
    corruptiosweden.blogspot.se/2012/10/kammaraklagare-annika-lillebarbro.html

    SvaraRadera
  5. Aftonbladet.se (144.63.247.10) [Label IP Address]
    Sweden Stockholm, Stockholms Lan, Sweden

    10 Jul 2013 10:12:53
    corruptiosweden.blogspot.se/2012/10/kammaraklagare-annika-lillebarbro.html

    SvaraRadera
  6. 2013/08/05 kl 14:19

    Hej,
    hade jag gjort detta så hade de vart ok, men att anmäla en polis eller rätteresagt ringa o fråga polisen om en fd polis får göra så här o sen bli dömd o läsa att han kört radiobil ??? han har inte vart polis på 30 år. Dessutom sjukskriven när detta hände… Ok fick ett straff. Nu har jag arbete och bad om uppskov så jag skulle hinna fixa allt, fick min inställelse den 23:e juli om att jag skulle ställa in mig dessutom på en låst avdelning pga brottets art den 3:e juli, bad om uppskov till oktober så jag han fixa jobb och ekonomi men det ansågs inte som själ nog så jag är nu efterlyst utan att ha vetat om nåt har ett arbete där de när som kan komma o hämta mig o föra mig till ett fängelse med hög säkerhetsklass. Dessutom får jag inte heller ut mina papper om mig själv vilket är ett lagbrott…

    Ja ja va säger man…. Vist if you dont can take the time dont do the crime, men surt när man inte gjort nåt, vist kan sitta 30 dagar o få service o va en riktig jobbig jävel inte de men den som borde få sitta där e Bo Janson som verkligen gjorde fel eller??? eller polisen jag ringde o frågade om hur man skulle göra gjorde ju egentligen inte ens en anmälan…

    Ja ja… låter som en gnällig kärring men detta är mer än sjukt… Dessutom när jobb inte är jobb och inkomst på ca 25000 per månad inte räknas som inkomst, då undrar jag vad är arbete och inkomst då??? Eller är de bara för att jävlas lite extra vist är inte oskyldig i allt jag gjort men faan detta är jag deffenetivt de…

    Va sitter du här för,,, Rån etc etc sen ja ja jag råka anmäla en polis som inte va en polis o fick komma hit … hmmm


    2013/08/12 kl 16:00 | Som svar till Jimmy Johansson.

    Anmäl alla som hjälpte till att få dig dömd för att du hade en åsikt om statens anställda kreatur. Samtidigt ( i anmälan) kräver du kreaturen på 100,000 kronor i skadestånd vardera för att du dömts för något som INTE är brottsligt och som INTE får vara brottsligt (enskild kan EJ kränka eller begå falsk tillvitelse mot staten). Skicka skadeståndskravet till pedofilmyndigheten JK, anmälan gör du till pedofilpolismyndiheten. Påminn JK att, om du ska fällas för att ha tillvitat staten falskt, då skall alla tjänstemän som påstått att civil medborgare ha begått brott, och haft fel, åtalas för falsk tillvitelse.

    Försök få en tidning att skriva om vad du anser om din falska/oriktiga/olagliga dom.

    SvaraRadera