söndag 15 juni 2014


Sverige kriminella kreatur vid pedofil-organisationen "Sveriges regering" hängs ut på internet av sina offer





http://alltruthaboutsweden.blogspot.se/2013/03/cop-from-handen-police-station-we-dont.html

http://alltruthaboutsweden.blogspot.se/2013/03/annons-kommer-snart-hela-sanningen-om.html

http://alltruthaboutsweden.blogspot.se/2013/03/svarta-listan-over-svenska-tjansteman.html#more

http://alltruthaboutsweden.blogspot.se/2013/03/banditer-i-uniform-aterigen-om-karin.html

http://alltruthaboutsweden.blogspot.se/2013/03/swedish-migration-board-dont-know-how.html

JUSTITIEMORD PÅ SVENSKA FOLKET!



Den tisdag, 6 maj 2014 9:35 skrev Civilkurage Journalist Sweden
Civilkurage Journalist Sweden
Civilkurage Journalist Swedenden 6 maj 10:34
Mitt svar till socialnämnden när de drog in umgänget dagen efter Kammarrätten!!!
En film för alla som glömt bort hur bra vi har det i Sverige! Anna-Karin, du kan få följa med mig till Uganda nästa gång jag åker dit och gör en film. Titta på filmen så kanske ditt samvete blir lite mänskligare...?

I Sverige och Norge tar de fullt friska barn ifrån sina föräldrar. Och i detta land som jag åkte till så fick barnen arbeta och prostitution var väldigt populärt. Snuskgubbar ifrån rika länder åkte hit till Uganda för att ha sex med barn! Jag grät faktiskt när jag tog dessa bilder. ett barn kom fram med ett skitigt papper och ville att jag skulle torka bort mina tårar. Barnet fråga varför jag grät? Då log jag mot barnet och gav en klapp på kinden. Jag förstod att dessa barn har ju aldrig haft ett normalt liv. Utan fått börja arbeta så fort dom har lärt sig att stå på sina ben. Det var en riktigt jobbig resa! Man ska nog vara där för att verkligen förstå hur livet är i tredje världen!

Att få vara socialarbetare i Sverige och Norge skulle det var krav på att bo och arbeta i dessa länder det är en misär i. Då skulle socialarbetarna arbeta med öppna ögon och göra det de ska göra! HJÄLPA OCH INTE STJÄLPA!

Barnarbete

Det finns barn som arbetar upp till 14 timmar om dagen, många inte äldre än fyra år

-- När människor lever i extrem fattigdom blir många desperata och är beredda att göra vad som helst för att försörja sig. Och barnen måste hjälpa till. Miljontals föräldrar tvingas låta sina barn arbeta och tigga och de förlorar på så sätt rätten till sin barndom. Många av dem tillbringar långa hårda arbetsdagar i hem, fabriker, på åkrar och på gatan i stället för att gå till skolan. Över hela världen för vi en hård men ojämn kamp för att stoppa den här grymma exploateringen av barn. Vi påverkar regeringar och lagstiftning och ser till att även barn som arbetar får rätt att gå i skolan.

-- När jag gjorde reportaget så kunde jag inte hålla mina tårar tillbaka. Att fotografera barnen i sitt arbete där det ska vara vuxna som arbetar. Men det var svältande barn som inte hade ätit mer en litet mögligt bröd och druckit skitigt vatten!

Många skyller på Gud

-- Många skyller på Gud att människor svälter och undrar om det finns någon Gud när det ser ut som det gör i Världen!?

-- Ja det finns en Gud! Och han tycker inte om det som sker på jorden idag. Gud har gett oss människor ansvaret för det som sker på jorden! Vi rika länder är skyldiga till att hjälpa den lilla människan! Vi skapar elände på jorden och det skall inte Gud fader ha skulden för! Utan ta ert ansvar att hjälpa UNICEF Sverige med ert pengabidrag så slipper ni åka ditt i stället för att Hjälpa barnen till att få leka i Park och gå i skolan och få vara barn så länge de är barn!

-- Skulle vi i Sverige behandla våra barn på det viset som sker i filmen? Nej givetvis inte! Visa att ni har ett Hjärta för barnen i tredje värden! I nästa liv som du får kan vara detta liv som de barnen som ni just har sett! Allt du gör i detta liv påverkar ditt nästa liv. Så gör så gott du kan och visa medmänsklighet så kommer ditt liv att bli bra även i ditt nästa liv!

Torbjörn Lundqvist- frilans.journalist@hotmail.se
Publicerad: 2014-01-01 22:53 ©2013.

https://www.facebook.com/l/3AQEgC97S/https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DMCt8POL-4gw
From: Anna-Karin.Lindeberg@munkfors.se
To: tobbe.lundqvist.journalist@hotmail.se
Date: Fri, 25 Apr 2014 12:50:15 +0200
Subject: Umgänge

Hej Torbjörn!

SOCIALNÄMNDEN

Jag vill meddela att de bevakade umgängestillfällen samt samtal är från och med dagens datum inställda tillsvidare. Det har framkommit att umgänget mellan dig och Aaron påverkar honom negativt. Socialnämnden har tagit beslut om fortsatt umgängesbegränsning.


Hälsningar

Anna-Karin Lindeberg

Socialsekreterare, Munkfors kommun



Delgivning Framställd till Justitiedepartementet samt Rikspolisstyrelsen
http://www.scribd.com/doc/222863826/Delgivning-Justitiedepartementet-Polisen-Om-Dom-Manskliga-Rattigheterna


0 kommentarer:

Skicka en kommentar